понеділок, 18 квітня 2016 р.

Модуль 9
У цьому модулі обговорювали питання про доцільність використання особистісно зорієнтованого навчання і диференційованого підходу до кожного учня під час виконання проекту. Для мене це не нове. Ці технології я використовую постійно на своїх уроках, бо кожна дитина має свої здібності і можливості. Під час створення проекту хочеться задіяти усіх учнів класу. Адже у кожному класі є як сильні, так і слабкі учні. Тому учні сильної групи, працюючи над проектом, будуть виконувати завдання складніші, творчого характеру, навчатимуть і допомагатимуть слабшим. Учитель, звичайно, підготує диферієнцьовані завдання  для обох груп. І тому в процесі виконання проекту будуть задіяні всі учні класу. 



Немає коментарів:

Дописати коментар